ULive Session continua cu hitul “Doar pe a ta”, colaborarea dintre Edward Sanda si Ioana Ignat, si o abordare diferita: prima versiune live a piesei doar cu Ioana Ignat.
Lansat la inceputul verii, single-ul a adunat peste 15 milioane de vizualizari pe YouTube pana in prezent, este de 11 saptamani in top 10 difuzari ale radiourilor si TV-urilor muzicale din Romania si a ocupat saptamani la rand primul loc in topul Shazam si topul iTunes.
Live-ul piesei “Doar pe a ta” a fost filmat alaturi de band-ul artistei, in mansarda locatiei Simbio Bucuresti, iar din echipa de productie “ULive” au facut parte: Iustin Surpanelu (regie), Robert Ionicioiu (DOP), Monograf Studio si Anca Adriana Minu (scenografie), Silviu Mindroc (post-productie video).
Cel mai de anvergura proiect live din Romania, ULive Session, a inceput saptamana trecuta cu piese de la Dorian Popa, Peter Pop si Lora si, in fiecare saptamana, luni, miercuri si vineri, continua cu versiuni noi de la Alina Eremia, Lora, Dorian Popa, Ami, Liviu Teodorescu, Giulia, Sore, Peter Pop, Ioana Ignat si Ligia; peste 35 de momente muzicale, piese proprii, cover-uri, interpretari acustice, single-uri noi, totul ambalat intr-un concept video alb-negru, curajos si incitant.
Ioana Ignat s-a facut remarcata odata cu participarea in cadrul emisiunii “Vocea Romaniei”, unde a ajuns in finala, fiind una dintre preferatele publicului. Timbrul sau inconfundabil a transformat-o intr-una dintre revelatiile noii generatii de artisti din Romania. In plus, artista a invatat sa cante la patru instrumente: pian, chitara acustica, chitara bass si contrabas.
Universal Music este singurul label major prezent in industria muzicala romaneasca. Universal Music Romania si-a castigat pozitia de lider de piata inca de la infiintare, in 2006, datorita strategiei sale de marketing inovatoare. Pe langa activitatile sale clasice de casa de discuri, de productie, distributie si promovare de continut muzical. Universal Music Romania este si o companie de marketing, implicata constant in dezvoltarea de strategie de brand, bazata pe asocierea cu industria de entertainment, prin realizarea unor parteneriate strategice.
Parte a Universal Music Romania, MediaPro Music a fost infiintata acum 20 ani si detine un catalog local important, ce include peste 5000 de piese si un portofoliu de peste 50 de artisti locali precum: Loredana, Andra, Holograf, Alina Eremia, Stefan Banica, Nicole Cherry, Dorian Popa, Lora, Ami, Sore, Giulia etc. Cu zeci de artisti de top, albume de succes si premii muzicale, sute de hituri si concerte, MediaPro Music este una dintre cele mai importante prezente din industria muzicala locala.