Biletele din categoria Fan Sign pentru concertul NU’EST de la Bucureşti s-au epuizat în primele 24 de ore de la punerea în vânzare! Concertul, care va fi cel mai grandios show K-pop derulat până în prezent în România, va avea loc pe 29 noiembrie la Arenele Romane (indoor).
Pentru evenimentul K-pop al anului s-au pus în vânzare următoarele categorii de bilete:
Fan Sign – 250 lei ( acces la fan sign şi K-POP Cover Contest, poziţionare în faţa scenei) – SOLD OUT
VIP – 150 lei (K-POP Cover Contest, poziţionare în faţa scenei)
Normal – 100 lei
Deţinătorii biletelor Fan Sign şi VIP au acces la K-POP Cover Contest, unde va fi prezentă şi trupa NU`EST, care va înmâna premiul trupei câştigătoare.
Biletele se găsesc în oficiile Poştei Române, în magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro, în magazinele Germanos şi online prin www.bilete.ro (E-bilet: bilet virtual transmis prin e-mail).
NU’EST, cel mai mare nume al industriei muzicale din Coreea invitat până în prezent în ţara noastră, concertează la Arenele Romane din Bucureşti, pe 29 noiembrie, în cadrul turneului „Re:SPONSE EUROPE TOUR”!
„Prin acest eveniment vrem să impunem în mod incontestabil România ca destinaţie pe ruta turneelor K-Pop şi să facem un pas decisiv în direcţia aducerii în ţara noastră a artiştilor K-Pop de mare calibru,” spun organizatorii.
Pentru o experienţă completă, concertul va fi precedat de un concurs de dans, K-POP Cover Contest, al cărui mare premiu va fi înmânat de NU’EST. Concursul va avea loc pe 28 noiembrie. Detaliile despre K-POP Cover Contest şi despre condiţiile de participare sunt publicate pe pagina de Facebook Kompas Events.
NU’EST s-a lansat pe piaţa muzicală din Coreea de Sud în anul 2012 şi a avut un parcurs exploziv, cei cinci băieţi numărându-se în prezent printre cele mai adulate şi adorate prezenţe ale scenei K-Pop la nivel mondial.
Trupa a debutat în martie 2012 cu single-ul „Face”, de pe mini albumul cu acelaşi nume. Piesa are un important mesaj social, militând împotriva gesturilor de intimidare în şcoli. Cei 5 băieţi au adus rapid numele NU’EST în atenţia şi în inima publicului, prin intermediul reality showului “Making of a Star: NU’EST Landing Operation”. După doar câteva luni, în iulie 2012, popularitatea trupei crescuse atât de mult, încât fiecare dintre băieţi a dobândit statutul de Ambasador al Asociaţiei Naţional de Scouting din Coreea de Sud, organizaţie ce vizează promovarea unui comportament social responsabil, în rândul adolescenţilor. În aceeaşi lună a ieşit pe piaţă mini albumul „Action”.
Succesul NU’EST s-a extins rapid dincolo de ocean, astfel că în luna decembrie trupa a concertat în Statele Unite, în cadrul K-CON, cea mai mare convenţie K-Pop din Vest. Tot înainte de finalul anului 2012 NU’EST a devenit vectorul de promovare al meniului „Happy Nation”, lansat de Mc Donald’s.
Prima parte a anului 2013 a însemnat pentru NU’EST lansarea mini albumului „Hello”, cel mai bine vândut material al formaţiei, până în prezent. Iar în toamna aceluiaşi an aplombul creativ al tinerilor muzicieni s-a concretizat sub forma mini albumului „Sleep Talking”.
În anul în curs cariera trupei şi-a continuat parcursul fulgerător. Intrând pe piaţa din China şi lansând primul full length – „Re:BIRTH”. Materialul oglindeşte maturizarea trupei şi angajarea pe o nouă direcţie muzicală, iar ieşirea albumului pe piaţă a fost insoţită de lansarea video clipului „Good Bye Bye”.
Show-ul NU’EST, parte a evenimentului Romanian K-POP FEST, este oferit de KOMPAS EVENTS ROMANIA şi Asociaţia Culturală Mall4Art.