Rock the City prezinta: The Cure, Editors, God Is An Astronaut

Daca duminica am avut concert Bon Jovi, inceputul de saptamana ne-a adus un concert extraordinar, The Cure, pentru prima data in Romania.

Anul acesta, festivalul Rock The City a avut doar o zi, dar o zi plina, care a inceput undeva pe la 15 si s-a terminat pe la 23, o zi caniculara, cu catva stropi de ploaie si cu concert The Cure magnific.

Din pacate, fiind luni, o zi de munca pentru majoritatea dintre noi, pentru mine startul concertelor a fost dat pe la ora 19 cand a inceput concertul celor de la Editors.

Organizat tot de DDEE, ca in fiecare an, ca si concertul Bon Jovi, dar cu o participare mult mai mica ca la acesta, avand circa 12000 de oameni in locatie, care a fost tot Piata Constitutiei si pe aceeasi scena ca la Bon Jovi. Organizarea a fost buna, gherete de mancare si bautura suficiente si de data aceasta pe bani nu pe jetoane si cu preturi o idee mai mici ca in ziua precedenta.

Cine a mai cantat in deschidere si ce am pierdut eu? Coma, Days Of Confusion si God Is An Astronaut. Imi pare rau dar asta e. See u next time.

Englezii de la Editors sunt o trupa pentru care au venit mulți oameni. Editors canta un indie rock cu influente dark, foarte apreciat de public  si care a mai sustinut un concert la Bucuresti in  2017 la festivalul Summer Well.

Vocea lui Tom Smith a sunat foarte bine, atat de bine live, incat m-am intrebat pe alocuri daca nu cumva a facut playback. Trupa a dat dovada de profesioalism si energie, piese precum „Violence” , „Papillon” şi „Munich’’ sau  „Hallelujah”, „Magazine”, „Sugar”, au facut parte din setlist, indelung aplaudate si cantate de publicul prezent.

Pe la 21, The Cure au urcat pe scena in aplauzele si ovatiile oamenilor, acea trupa legenda, care a influentat atat de mult muzica altor trupe dar si regizori precum Tim Burton iar vocea, Robert Smith, cu al sau look a influentat o multime de fani.

Concertul a fost cum ma asteptam sau poate chiar mai mult. De la productie, la piesele interpretate, la modul de interpretare, totul a fost perfect, iar Robert Smith a sunat demential. Desi nu mai este tanar (60 de ani), a sunat perfect, a aratat perfect chiar daca s-a ingrasat destul de mult si are aliura unei matusi blajine. Jocul scenic a fost adaptat pieselor, varstei, energiei pe care o debordeaza totul. Robert s-a plimbat peste tot daruind zambete si chiar daca nu a comunicat verbal foarte mult cu noi, a comunicat altfel, prin versuri si gesturi explicite. Se vedea cat de bine se simte pe scena in fata unul public numeros, cat de fericit este sa fie alaturi de fani, din tandretea gesturilor sale. S-a scuzat ca i-au trebuit 40 de ani sa vina aici si a promis ca va reveni in Romania. Bineinteles ca nu a renuntat la machiajul sau freza sa, lucruri ce l-au facut cumva unic pe parcursul carierei sale, lucru prin care isi pastreaza cumva inocenta si tineretea.

Robert Smits &CO au cantat in total, 27 de piese, performanta cu care nu se pot mandri nici trupe mai tinere. Au cantat aproape fara intrerupere, iar la bis au venit repede pe scena, fara prea multe rugaminiti din partea publicului, au cantat cu noi 7 piese, dintre cele mai cunoscute, probabil pentru a ne face sa cantam inca o data cu ei cu cat ne mai ramasese din energie.

Vocea lui a sunat impecabil tot concertul, nu semne de oboseala, nu lipsa de ritm , si o caldura pe care o transmitea cu intreaga lui fiinta pe care rar iti este dat sa o vezi, sa o traiesti, sa o simti.

Am vazut lume de toate varstele cantand si zambind. Am auzit mii de voci , de soapte despre cat de super este concertul si sincer, nu am vazut ceva mai bun in ultimii catva ani la Bucuresti.

A avut un sunet impecabil, jocuri de lumini, muzica facinanta si un amalgam de emotii si sentimente transmise de Robert si The Cure prin tot ceea ce reprezinta ei.

Setlist The Cure: Plainsong, Pictures of You, High, Just One Kiss, Lovesong. Last Dance, Burn, Fascination Street, Never Enough, Push, In Between Days, Just Like Heaven, From the Edge of the Deep Green Sea, Shake Dog Shake, A Night Like This, Play for Today, A Forest, Primary, 39, Disintegration

Encore: Lullaby, The Caterpillar, The Walk, Friday I’m in Love, Close to Me, Why Can’t I Be You?, Boys Don’t Cry

Galerie Foto: Mihai Voicu

 

Actualitate

Maraton teatral la Palatul Bragadiru – Sala Teatrului Godot în luna ianuarie

Anul începe cu un extraordinar maraton teatral la Palatul Bragadiru. Captivantul program debutează în 12 ianuarie cu avanpremiera „Testosteron”,...

L.O.S.T.a lansat noul album, „Scars of Tomorrow”

După 21 de ani de activitate, trupa L.O.S.T. a lansat cel de-al patrulea album, intitulat “Scars of Tomorrow”, prezentat...

Tenorul Ştefan von Korch începe anul în “Carmina Burana”, pe 17 ianuarie la Filarmonica de Stat Transilvania din Cluj Napoca

După un sezon de sărbători cu apariţii la Filarmonica din Târgu-Mureş şi Timişoara, dar şi la Teatrul Naţional de...

Spectacolul concert de mare succes „Musical Evolution” se reia la Teatrul Naţional de Operetă şi Musical „Ion Dacian” pe 18 şi 19 ianuarie

„Musical Evolution” –  grandiosul spectacol concert ce a avut premiera, cu casa închisă, în cadrul Festivalului "Ion Dacian" din...

Tenorul Ştefan von Korch dezvăluie toate faţetele iubirii în concertul “Love Story” pe 13 februarie la Teatrul Naţional de Operetă şi Musical “Ion Dacian”

În luna iubirii, îndrăgitul tenor Ştefan von Korch aduce acorduri romantice pe scena Teatrului Naţional de Operetă şi Musical...

Monopera „Vocea umană” va avea premiera la Teatrul Național de Operetă şi Musical „Ion Dacian” pe 6, 7 şi 8 februarie

Un nou spectacol concert plin de emoție și intensitate dramatică completează repertoriul Teatrului Național de Operetă și Musical "Ion...

Ce mai este nou?Citeste
www.roevents.ro

Recomandările redacțieiStiri
www.roevents.ro