Home Stiri RECENZIE: LORD OF THE DANCE – Irlandezii cu tălpi de foc (precizie si eleganta)

RECENZIE: LORD OF THE DANCE – Irlandezii cu tălpi de foc (precizie si eleganta)

0

Ro EventsLord Of The Dance a sustinut 2 reprezentatii la Bucuresti! Acestea au avut loc de la ora 16.00 si de la ora 20.00 si au fost una mai spectaculoasa decat cealalta.

Anul trecut romanii s-au bucurat din partea celor de la Michael Flatley’s Lord Of The Dance de un spectacol imbunatatit, cu schimbari legate de costume, decor si coregrafie.

Anul acesta creatorul acestui spectacol, coregraful şi dansatorul Michael Flatley, a surprins din nou prin talentul şi creativitatea de care a dat dovadă în conceperea show-ului a cărui premieră a avut loc în cadrul turneului susţinut în România anul acesta.In acest an Michael Flatley a ales sa desfasoare  concertul pe  tema unui  basm irlandez,  desfăşurat  în ritm de dans si muzica.

Seara de  basm pe ritmuri irlandeze

Momentul artistic a fost deschis de dansatori ce ţineau aprinse torţe şi de un bufon, cel din urmă cântând la flaut. Povestea şi-a urmat firul, nu numai prin dans, dar şi prin interpretare vocală şi instrumentală pe ritmul  folclorului irlandez.

Amintind de petrecerile de la curtea regală, de muzica şi dansul specifice, de prinţi şi prinţese, spectacolul a transmis publicului o atmosferă de basm. Ca în orice poveste, nu putea sa lipseasca lupta dintre bine si rau, personajele acestei poveşti au demonstrat încă o dată că binele învinge răul. Toate acestea  transmise publicului in limbajul universal al dansului, magie ce reuseste de fiecare data sa umple salile si sa smulga aplauze frenetice din partea publicului.

[nggallery id=20]

Încă de la prima reprezentaţie Lord of the Dance  a uimit publicul cu poveşti captivante, tema fiind mereu aceeaşi, şi anume lupta dintre forţele binelui şi cele ale răului, creatorul acestui spectacol este dansatorul si coregraful Michael Flatley. Acesta detine si titlul de „cel mai rapid dansator de step”, avand performanta de 35 de pasi de step pe secunda. A primit din partea Guiness Book premiul pentru „Cele mai rapide picioare din lume”, urmand ca mai tarziu sa i se acorde si titlul pentru „Cel mai bine platit dansator”.

Showul a avut doua parti, prima durand aproximativ doua ore, de la ora 16 pana la 18 si un pic, avand in vedere ca la ora 20 mai urma inca un spectacol. Si asta avand in vedere cererea enorma de bilete pentru Lord of The Dance.