Home Filme RECENZIE: The Heat (2013)

RECENZIE: The Heat (2013)

0
RECENZIE: The Heat (2013)

TheHeat_900x600_REVISED_3Filmele americane aveau nevoie de ”atingerea” unor femei adevarate vara asta. Dorinta ne-a fost implinita dupa ce am prins pe marele ecrane filmul “The Heat”. Agentul  special Angela Ashburn (Sandra Bullock) este trimisa în Boston pentru a investiga seful unui grup de crima organizata. Aici, o întâlneste pe Shannon Mullins (Melissa McCarthy) un detectiv neconventional, care nu se abtine sa le faca viata grea colegilor si superiorilor. Cele doua femei trebuie sa treaca peste conflictele personale si profesionale pentru a-l aduce în fata justitiei pe vicleanul Lassen .

De data aceasta, scenaristii de la Hoollywood au reusit sa aduca o formula castigatoare în lista lunga de filme americane: doua femei, mai periculoase ca niciodata interpretate de Sandra Bullock si Melissa McCarthy într-o maniera iesita din tipare. În majoritatea timpului actiunea este pe placul spectatorului datorita diferentelor dintre cele doua personaje principale care, în mod ironic, au nevoie unul de celalalt si mai apoi se completeaza reciproc.

Agentul FBI Angela Ashburn este o femeie la 40 de ani care, practic, nu are viata personala, doar pasiunea pentru munca si rigoarea profesiei, o face sa mearga mai departe,  dar nu atât de departe pentru ca la orizont se arata o provocare. Când Angela o întâlneste pe Shannon în Boston ai impresia ca cele doua se vor înfrunta într-o mare de gloante si pumni. Nimic mai fals, flacarile se sting repede cu putin alcool si dans, iar a doua zi, între cele doua se leaga o prietenie care le va salva viata.

Personal, m-am bucurat sa o vad pe Sandra Bullock, eroina din seria “Speed” (1994) si “The Net” (1995), interpretând un personaj realist, cu defecte si calitati fara cliseul femeii puternice din secolul XXI, feminista  iritanta  si antipatica pe care am vazut-o în filmul “The Proposal” (2009).

Vizionare placuta !