Recenzie: Concert Dan le Sac vs. Scroobius Pip în Control

Dan le Sac

De săptămâni bune am încercat să-mi conving prietenii, să fac lobby pentru concertul lui Scroobius și al lui Dan. Am fost primit cu ezitare și puțin exotic, dar refuzat galant – “Cine e Scroobius?”. Nu contează cine e, e un nonsens, contează ce face și credeți-mă că e o mașină logoreeică de idei.

œ”Hello my name is Pip, and I would like to speak some lyrics,

 Into this microphone that’s amplified so you can hear it.

 This piece of diction is the intro to ‘Distraction Pieces’,

recenzie-dan-le-sac

La ora stabilită m-am așezat în marea mulțime de oameni ce sorbeau fiecare cuvânt ieșit cu înverșunare din haoticul și exuberantul Scroobius. Am avut noroc să prind un petic de loc, căci puțin mai în față tocmai ce leșinase un individ, acesta a fost pentru el “a momentously momentous”. S-a anunțat încă din start că de pe scenă se vor auzi doar piese alerte pentru ca noi să fim bouncy. Iată-l pe Scroobius dezlănțuit, e ca o undă, piesele lui încep lent cu un beat ușor sesizabil, un hip-hop mai underground cu o dicție ireproșabilă și ajunge ca pe final la să aibă un sound furtunos, iar cuvintele sunt tălmăcite cu ardoare. 

 “Seems the light at the end of the tunnel was a fire

 Now I’m choking on the smoke in my lungs, I’m so tired

 But I can’t go to sleep with a mind that’s so wired

 You call that shit depression – I call it inspired”dan-le-sac

 Nu am simțit când a trecut efectiv timpul alocat concertului, eram absorbit de modul unic de a trece aproape insesizabil de la o piesă la alta. Dan le Sac a făcut ca totul să fie un întreg, iar jucăușul Pip, pe lângă faptul  că intonează versurile debordant, se mișcă fulgerător, își schimbă pălării,ochelarii îi zboară pe scenă. Iar pe final ne face adepții lui recitandu-ne dintr-o carte mare ce pare a fi o biblie și ne transmite un mesaj de la Dumnezeu.

” Religion became a tool, for the weak to control the strong

 With all these new morals and ethics, survival of the fittest was gone

 No longer could the biggest mân simply take whatever he needed

 ‘Cause damnation was the price if certain rules were not heeded”

 Și la sfârșit, Scroobius, pentru a evita strigarea de bisuri, anunță că va mai cânta doar două piese. Apoi fuge de pe scenă să se întâlnească cu fanii, să se vândă și să dea autografe. Dj-ul Dan le Sac a manevrat pe final butoanele ca și cum ne-ar fi dorit tuturor cârcei după un ritm antrenant.

 

Actualitate

Celebrul musical „Rebecca” se joacă din nou la Teatrul Naţional de Operetă şi Musical „Ion Dacian” pe 5 şi 6 aprilie

Teatrul Naţional de Operetă şi Musical „Ion Dacian” deschide din nou porţile universului misterios din conacul Manderley, în celebrul...

MAJESTIC SUMMER CONCERT GALA – 200 YEARS OF JOHANN STRAUSS

Concert extraordinar interpretat de Schoenbrunn Palace Orchestra Vienna, pe 20 iulie, la Ateneul Român din București, un eveniment simbol...

Breathelast a lansat un nou single și dezvăluie detaliile noului album

Colaborarea București - Constanța - Satu Mare lovește din nou, de data asta prin single ul electro heavy "Lumea...

Godsmack , muzica are ca scop principal transmiterea unui mesaj puternic

Articol de Andreea Iliescu Anul 2025, o seara agitata de luni, e primavara. Nu am mari asteptari de la acest...

Celebrul pianist Richard Clayderman revine în România, pentru două concerte memorabile: Bucureşti 25 martie şi Cluj-Napoca 29 martie

Doar câteva zile ne mai despart de mult aşteptata revedere cu Richard Clayderman: cel mai de succes pianist din...

„Duelul Tenorilor” – eleganţă şi efervescenţă muzicală alături de tenorii Ştefan von Korch, Alin Stoica şi Mihai Urzicana

Prima ediţie a Duelului Tenorilor – concert în premieră găzduit la Teatrul Național de Operetă și Musical „Ion Dacian”, a...

Ce mai este nou?Citeste
www.roevents.ro

Recomandările redacțieiStiri
www.roevents.ro