Home Stiri Recenzie :Bonnie Tyler – Greatest Hits

Recenzie :Bonnie Tyler – Greatest Hits

0

foto-mircea-oculeanu-5

Frumoasa, talentata, carismatica, energica, expansiva… Multe asemenea cuvinte de lauda ar putea sa o descrie pe incredibila Bonnie Tyler! Dar toate cuvintele de mai sus nu sunt de ajuns pentru a descrie ce sentimente ii incearca pe oameni atunci cand ii aud melodiile. Mii de fani au putut asculta aseara live la Bucuresti.

Cantareata britanica de origine galeza a concertat dupa multi ani in Romania, fiind pentru prima data prezenta in capitala. Fanii romani au avut prilejul de a asculta vocea de aur a anilor ’70 si ’80.  Au fost si fani care n-au mai apucat loc si au stat in picioare, dar efortul a meritat. Vedeta al carui nume se gaseste si in Guiness Book datorită meritului de a fi prima artistă care are un album ce a intrat direct pe locul intai in clasamentul britanic a facut publicul roman sa planga de bucurie.  Artista a impartasit aseara si un secret stiut de foarte putina lume. Inainte sa cante piesa „The Best” („You’re Simply The Best”), a dezvaluit ca este piesa ei, si nu a Tinei Turner! Fapt adevarat dar mai putin cunoscut: piesa „The Best” a fost inregistrata in 1988 de catre Bonnie, urmand ca Tina Turner sa faca cover dupa aceasta piesa un deceniu mai tarziu!  “Total Eclipse of the Heart”  mi-a facut pielea de gaina si am inceput sa plang pentru ca mi-a amintit de persoana care a plecat si m-a lasat “goala”. Aceasta melodie nu m-a impresionat numai pe mine ci si pe miile de suflete ce au fost alaturi de celebra cantareata.  Am stat langa o tanara pereche care pe acordurile acestei melodii se imbratisau si se sarutau iar el ii spunea “te iubesc “. Toata sala era miscata si vedeam peste tot lacrimi de bucurie, de dor. Cele mai cunoscute hituri ale divei “It’s a Heartache”, “Holding Out for a Hero” au ridicat fanii in picioare. La un moment dat artista si-a chemat si sotul pe scena imbratisandu-l calduros si dedicand-i acestuia melodiile sale. Piesele interpretate au fost prezentate publicului într-o succesiune de stari complementare, construind o paleta diversa de emotii.

[galleryview id=28 showPanels=true showCaptions=false showFilmstrip=true panelWidth=700 panelHeight=400 panelScale=crop transitionSpeed=800 transitionInterval=4000 fadePanels=true frameWidth=60 frameHeight=40 filmstripPosition=bottom pointerSize=8 frameScale=crop frameGap=5 frameOpacity=0 easingValue=swing navTheme=light startFrame=1 pauseOnHover=true]

Spectacolul Bonnie Tyler – Greatest Hits de la Sala Palatului a fost o demonstratie de forta, sala plina stand ca dovada ca legendele muzicii pot darama barierele dintre generatii. In curand, Bonnie Tyler va lansa si un nou album, “Rocks and Honey”.

Vedeta nu a plecat de pe scena fara sa ne ureze “Merry Christmas and Happy New Year”.

Dupa spectacolul de la Sala Palatului, Bonnie a plecat spre platourile X Factor, unde a cantat live doua dintre cele mai iubite piese ale sale: “It’s a Heartache” si “Total Eclipse of the Heart”. E, fara doar si poate, cea mai mare vedeta care a pasit pe scena X Factor.