Înscrierea se poate face până la data 15 iunie, prin poștă electronică, pe adresa de e-mail:
contact@battleofthebands.ro, telefon
0724000170
Telefon informaţii înscrieri: +40 724 000 170.
Participanţii nu plătesc taxă de înscriere!
Toţi artiştii participanţi trebuie să fie şcolarizati în instituţii de învăţământ preuniversitar din România (şcoli şi licee de stat, şcoli şi licee private, case de cultură, studiouri şi cluburi de muzică înregistrate).
“Iată-ne la a III-a ediție a Festivalului Crossroads – Battle of the Bands de la București. Este un lucru mare că ajungem să construim o tradiție din acest concurs muzical.
Potențialul tinerilor muzicieni din România este inestimabil și un format ca acesta este tot ce și-ar putea dori un solist sau o trupă, întrucât participanții laureați, dar nu numai, devin consacrați, în special prin prisma juriului care le atestă calitatea și meritul, dar aceștia trăiesc și experiența unui maraton muzical cu totul aparte, de neuitat.
De pe scena festivalului au plecat nume care în ultimele luni au devenit cunoscute și la nivel internațional. Ne dorim ca acest festival să-i reprezinte pe tinerii cu talent autentic și să dea un refresh industriei, punând mai mult accent pe valori, ci nu pe cantități sau impresii.”, a declarat Event Manager-ul, Florenţa Marin.
Evenimentul este o manifestare culturală si are ca scop promovarea muzicii contemporane rock in toate formele sale, precum si cultivarea calităților artistice și creativ-muzicale ale scolarilor, care interpretează muzică contemporană din familia rock (rock, rock & roll, pop-rock, blues rock, country rock, hard rock, rock alternativ) din învătământul preuniversitar.
În cadrul concursului-festival vor urca pe scenă: în recital, JOANA featuring GEORGE GAKIS, SCHIMBUL 3 by Adrian Ordean iar în concert SPITALUL DE URGENŢĂ!
Trupa JOANA, fondată de Ioana Macovei, devenită o trupă sonoră a rock-ului bucureștean, vine pe scena cu material nou si cu o surpriza. Are ca invitat special pe George Sakis, una dintre cunoscutele voci rock din Grecia.
DESPRE FESTIVAL
Festivalul de muzică rock pentru tineri este organizat la nivel naţional şi cuprinde 2 secţiuni (secţiunea interpretare vocală sau interpretare instrumentală – chitară / percuţie / tobe – şi sectiunea trupe pop-rock), care se vor desfăşura în aceeaşi zi.
Din juriu vor face parte:
PRESEDINTE JURIU Lenţi Chiriac,
Silvia Dumitrescu, Mihai Pocorschi (VH2), Iulian Vrabete (Holograf),
Tavi Colen (ex-Talisman), Dan Helciug (Spitalul de Urgenţă), Doru Isăroiu (Red Parlament) și Eugen Caminschi (Vama).
Printre invitaţi: Christian Raetscher, Horaţiu Rusu, Raluca Gaina.
Prezentatori: muzicianul Claudiu Dumitrache si MC&DJ Maria Molfea de la Radio Frankfurt (DE) si Radio Holiday (DE), cu participarea speciala a Emmei de la Radio ZU.
Misiunea organizatorilor este aceea de a oferi tinerilor prilejul de a avea contact cu scena, într-un mediu plăcut şi sigur şi de a cunoaşte personalităţi de marcă din lumea muzicii (artişti interpreţi, muzicieni compozitori, critici, realizatori radio-tv, profesori de specialitate, reprezentanţi ai caselor de discuri, ingineri de sunet şi lumină, tehnicieni de scenă etc).
Totodată, publicul şi specialistii din domeniu pot descoperi în tânăra generație noi talente care trebuie să fie susținute ca să evolueze și să devină noii reprezentanți ai muzicii contemporane rock românești, evenimentul fiind dedicat, ÎN MOD SPECIAL trupelor rock din cadrul liceelor.
Condițiile de participare și modalitățile de înscriere:
Înscrierea în concurs pe e-mail trebuie sa cuprindă următoarele (în format digital):
– fişa de înscriere completată;
– informaţii despre cele 2 piese obligatorii pe care le vor interpreta artiştii în concurs. Se vor aprecia compozitiile personale. Piesele se vor trece in fisa de inscriere. În aceeași sectiune, 2 sau mai multi concurenți nu vor cânta aceeași piesă. Primul înscris are prioritate;
– o filmare (pe mail / wetransfer.com / link youtube) sau o înregistrare audio cu interpretarea unei piese a solistului sau trupei înscrise (nu neaparat una din melodiile din concurs);
– copie după certificatul de naștere sau cartea de identitate;
– copie după carnetul de elev, vizat pentru anul școlar 2021-2022;
– fotografie (rezolutie buna) artist solo / trupa;
– declarația angajament semnată de catre părinte sau de catre concurent.
PRESELECȚIA
Preselecția se va face în perioada 15-16 iunie, pe baza dosarului de înscriere. Cei selectați de juriu vor primi mesaj (pe e-mail sau telefon) din partea organizatorilor.
Fiecare secţiune va cuprinde maximum 20 concurenți.
Lista concurenților, cu ordinea intrării în concurs va fi afișată pe data de 16 iunie:
– pe site-ul festivalului Crossroads Battle of the Bands 2022: www.battleofthebands.ro;
– pe pagina de Facebook a festivalului: Crossroads Battle of the Bands Bucharest;
– pe Instagram: crossroads_battleofthebands.
Ordinea intrării în concurs se va face în ordinea punctajului obţinut în preselecţie. Toate detaliile se vor publica pe reţelele de comunicare
FAZA FINALĂ
Interpreții se vor prezenta în concurs cu piesa în varianta negativ orchestral pe suport digital și VOCE LIVE sau INSTRUMENT LIVE pentru prima sectiune SOLO si cu trupa LIVE pentru a doua sectiune TRUPE ROCK.
In ziua concursului se va interpreta pe scena dotata cu un setup de backline. Se vor adapta accesorii care sunt suplimentare set-up-ului montat. Toata partea de logistica se va comunica si stabili in perioada 16-17 iunie 2023.
Programul evenimentului se va afisa in data de 17 iunie, pe retelele de comunicare.
JURIUL
Juriul va fi format din compozitori, realizatori radio-tv, interpreți consacrați, ziariști, profesori de specialitate, precum și reprezentanți ai organizatorilor.
La jurizare se va ţine cont de:
– calități vocale și interpretative (intonație, claritate timbrală);
– prezență scenică, look;
– originalitate.
Decizia juriului este irevocabilă.
PREMIEREA
– MARELE TROFEU CROSSROADS B.O.B. – Premiu in bani 3.000 lei;
– TROFEU SPECIAL AL JURIULUI – Premiu in bani 2.000 lei;
– PREMIUL I, II, III – câte unul pentru fiecare secțiune;
– MENȚIUNI – câte 2 pentru fiecare SECTIUNE;
– PREMII SPECIALE;
– DIPLOME DE PARTICIPARE;
* În caz de egalitate, se vor face departajări prin concurs.
** Premiile I (nespecificate în regulament) pot fi acordate în servicii, în baza deciziei juriului care este incontestabilă.
Toti concurenții vor primi diplome de participare.
Premiile se dau doar personal!