Duminica, 9 februarie, Control devine gazda spectacolului “dontcrybaby”, dupa Scufiţa Roşie de Fraţii Grimm, un performance de Eugen Jebeleanu, adaptat si scris de Catinca Draganescu si Eugen Jebeleanu
Scenografia : Velica Panduru
Sound design : Vlad Spilca/Sebastian Claudiu
O productie: GREEN HOURS & Compania 28
ARTIST CHARGE: 30 lei sau 20 lei/ studenti
REZERVARI: 075 648 23 69
OPEN DOORS: 20.ooH
Fb event
Sala Berlin/ Club Control – Str. Constantin Mille, nr. 4
`doncrybaby` vizează tema cenzurii şi autocenzurii a cinci tipuri umane diferite din punct de vedere social, supuse însă toate unui sistem deja sufocant într-o contemporaneitate marcată de o criză generală, în care puterea, non-valoarea, oportunismul maxim şi manipularea sunt doar câteva dintre instrumentele uzuale de câştig. Aceste “tipuri umane” parcurg, în căutarea identităţii, un traseu în care se confruntă cu frica, cu boala, cu moartea, cu maturitatea… cu vina.
O fată se îndepartează de la drumul ei.O mamă tot timpul departe.O bunică decisă să facă ultimul pas.Un lup în căutarea victimei.Un vânător care-şi caută direcţia….Totul ca-ntr-un ring de box. Este vina individului pentru faptele sale? Sau a societăţii care l-a ghidat?”
Cristina Modreanu – ArtActMagazine:
“dontcrybaby e un experiment textual unic pe scena românească”
“Acesta nu e „teatrul de mâine”, ci teatrul creativ și activ al lumii noastre de azi.”
Oana Stoica – Be Where :
“În jungla metropolitană, Scufiţa Roşie a rătăcit drumul spre casa bunicii. E aproape pervers felul în care poveştile se înşurubează în contemporaneitate.”
Irina Zlotea – Yorick:
“ Propunerea lui Eugen Jebeleanu este de nerefuzat şi de fapt, nici nu poţi să îi scapi – nu alegi, eşti parte din joc.”
Compania de teatru 28 este o infrăţire româno-franceza. La originea ei se află întâlnirea dintre actorul român Eugen Jebeleanu și actorul francez Yann Verburgh. Împreună cu Velica Panduru au consolidat un proiect teatral realizat din confluența dintre două teritorii, două țări europene.
Obiectivul principal al Companiei 28 este de a-şi construi un drum între cele două culturi, prin intermediul dramaturgiei, actoriei, regiei, coregrafiei, scenografiei etc.