Home Recenzii Recenzii Concerte Concert Directia 5 – ,,Esti ingerul meu, la Sala Palatului

Concert Directia 5 – ,,Esti ingerul meu, la Sala Palatului

0

Pe 7, 8 si 9 martie Directia 5 a facut iar sa suspine cateva mii de reprezentante ale sexului frumos in trei locatii diferite si daca tot a fost pe 8 ziua femeii, cele trei concerte au fost dedicate lor. Eu am mers la primul, cel de la Sala Palatului, concert ce face parte din turneul de promovare al ultimul lor album, “Love, Peace & Harmony”.

Dupa concertul “Ramane din noi… dragostea”, din 29 noiembrie, de la Sala Palatului, Marian Ionescu (pian & chitara bass), Cristi Enache (voce), Marius Keseri (tobe), Nicu Damalan (chitara), Carmin Ionescu (chitara bass), Toni Seicarescu (voce)si Alina Crisan (voce) au pus in scena o poveste de dragoste in care acordurile pop-rock se imbina cu romantismul si emotia.

Din pacate sala nu a fost plina, nici zgomotoasa, nici prea energica. O fi fost o seara de marti rece dupa o zi de munca, dar cand te duci la un concert Directia 5 canti si dantuiesti de la inceput pana la sfarsit ceea ce din pacate nu s-a intamplat . Apreciez barbatii tarati de consoarte la astfel de evenimente si care stau cuminti cu posetele lor in brate in timp ce ele aplauda si canta dar sa urlii porcarii in timpul concertului? mai bine stai acasa si nici nu te faci de ras, si nici sa pleci inainte de sfarsit nu prea imi pare un gest onorabil.

Desi multi pe scena aceasta a parut goala si inafara de ecranul di centrul scenei a lipsit orice alta decor. Solistii s-au prelindat pe scena, mult Alina, ”printesa rock and roll” care este doar de un an si jumatate cu trupa si cam putin carismaticul Cristi Enache si vocea de aur Toni Seicarescu. Sunetul a fost de la slab cu microfoane prea tare date si un bass ce iti batea in stomac pana la foarte bun spre final.

Am ascultat piese de suflet si eu una am cantat tot concertul. Am visat un pic si m-am lasat transpusa in trecut cand alergam prin parcuri si sali de concerte sa ii vad, cand ma strecuram ca un copil zapacit printre cei din staff si ii urmaream pana plecau acasa. Am inchis ochii si am ascultat vocile pentru ca nu mereu este important impactul vizual ci cel emotional iar jocurile de lumini au creat o atmosfera colorata, potrivita pieselor lor.

Marian Ionescu a fost cel care a comunicat cu publicul. A prezentat trupa, momentele cheie si a incercat sa se apropie de noi. Impreuna cu Toni Seicarescu a incercat sa anime cat de mult publicul.

Nicu Damalan a ieșit de multe ori in fata a debordat de energie si a avut cateva parti solo interesante. Carmin Ionescu a evoluat in dreapta scenei, aproape cumva de tatal sau care a coordonat totul.

Invitat surpriza a fost Adrian Daminescu alaturi de care au cantat doua piese. Am vazut un Arian Daminescu dezinvolt, mereu tanar si pus pe sotii si ne-a incantat cu frumoasa lui voce.

Concertul a fost intens, plin de la un capat la altul de hituri pe parcursul a peste 2 ore. Si printre vechi hituri s-a strecurat si Apreciez, noua piesa Directia 5. Pentru ca tema principala a muzicii Direcției 5 este iubirea, piesele lor prind repede in mreje fanii indiferent de varsta. Este minunat sa urmaresti live o trupa veche cu un public divers și numeros.
De 8 martie au cantat in Piata Universitatii iar asta seara in Hard Rock Cafe, inca doua concerte inchinate celei care este mama, sora, sotie, iubita sau prietena; femeia.

Pentru fanii Directia 5 si cei care au venit acolo sa se bucure de muzica live buna, a fost o seara reusita. Sper ca continue traditia cu spectacolele de Ziua Femeii, este un produs valoros pentru piata romaneasca.